pezeshkB

مطالب آموزشی پزشکی

pezeshkB

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

نکته 1: آغاز کننده باشید

 

انتظار برای اینکه او آغاز کننده رابطه چشمی باشد کار بیهوده ایست. یک مطالعه دانشگاهی در ابردین نشان داد که زنان (و در واقع مردان) توجه بیشتری به کسانی که بهتر و جالب تر از دیگران تماس چشمی برقرار می کنند، دارند.

 

تحقیقات روی مغز هم آن را تایید می کند. در سال 2001، کریس فیتس، دانشمند انگلیسی، به صد نفر از مردم تصاویری از چهره هایی را که به طور مستقیم به آن ها نگاه می کردند، نشان داد. سپس او اسکن مغزی از افراد گرفت. هر اسکن فعالیتی را در ناحیه مغز ثبت کرد که به حالت معمول دوپامین تولید می شود؛ به عبارت دیگر، اکثر مردم به تماس چشمی واکنش نشان می دهند، همانطور که وقتی جایزه ای دریافت می کنند خوشحال می شوند.

 

نکته 2: نگاه کن اما نه از گوشه ی چشم

نحوه نگاه کردن به یک زن، نتیجه تماس چشمی را تعیین می کند. اگر با گوشه چشم یا زیر چشمی نگاه کنید هیچ امتیازی بدست نمی آورید.

 

مجددا به دانشگاه آبریند می رویم، جایی که کلر کانوی روانشناس، عکس های مردان را به صدها نفر از افراد مورد آزمایش نشان داد. بعضی از مردان به دوربین و بعضی از آن ها مستقیما به لنز نگاه می کردند، در حالی که گاهی اوقات هیچ تفاوتی بین عکس ها نبود، همه افراد گفتند که مردانی که مستقیما به لنز نگاه کرده اند و لبخند زده اند جذابیت بیشتری دارند.

 

نکته 3: از ابروهایتان استفاده کنید

 

آیا می خواهید شانس خود را برای بدست آوردن نتیجه خوب افزایش دهید؟ پس ابروهایتان را بالا بیاندازید. احتمالا شما قبلا هم با حرف زدن با افرادی که می شناختید این کار را انجام می دادید ولی تاثیرش را نمی دانستید. روانشناسان اجتماعی مثل کیت فاکس از مرکز تحقیقات اجتماعی لندن، این کار را «ابرو فلاش» نامیده اند.

 

فاکس در مطالعه ای می نویسد: «اگر شما ناامید از جلب توجه غریبه ای جذاب در سراسر یک جشن شلوغ هستید، می توانید یک فلاش ابرو را امتحان کنید».

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • سمیرا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی