pezeshkB

مطالب آموزشی پزشکی

pezeshkB

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

روی دندانهایتان رژ لب بکشید
رنگ رژ لب دندان ها را سفید تر نشان می دهد. اگر دندان هایتان زرد رنگ هستند، از رژ های صورتی مارکهای فرانسوی یا از دو مارک bubble-gum و berry استفاده کنید. ته رنگ آبی در این رنگ ها، سفیدی دندان های شما را برجسته تر می کند. اگر دندان هایتان خاکستری به نظر می رسند، سایه مسی یا برنز را امتحان کنید که می تواند دندان های سفید را نمایان کند.
با دندان پزشک قرار ملاقات بگذارید
دندان پزشک جرم (غشای طبیعی که در روی دندان ها شکل می گیرد) را از بین می برد. هنگامی که جرم ها از بین می روند، دندان ها تمیز تر و روشن تر به نظر می رسند و حتی نور را متفاوت انعکاس می دهند.
بعد از مصرف قهوه و چای، دندان هایتان را با آب بشویید
قهوه و چای عامل اصلی رنگ دندان هستند که می توان به راحتی با یک لیوان آب تاثیرشان را خنثی کرد. اگر صبح قهوه می خورید بعد از آن دهان خود را با آب بشویید. بهتر است که همیشه مسواک و نخ دندان در کیف خود داشته باشید تا بعد از خوردن قهوه دندان هایتان را تمیز کنید. در غیر این صورت، ذرات قهوه به سطح دندان های شما می چسبند و رنگشان را تغییر می دهند.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید...

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • سمیرا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی